mot söder

Nu lämnar jag snart kära Luleå för denna gång! Jag och Frida har varit ensamma hemma i helgen då Ma&Pa har dragit till egypten en vecka. Vi har sett några musikaler, promenerat med Manne och sovit länge och haft det allmänt mysigt.

Om en vecka börjar allvaret igen, en hård termin väntar, men innan dess ska jag (efter en snabb-vändning i Uppis) några dagar till Sälen (Tandådalen) med några klasskamrater, ska bli himla trevligt!

Idag försökte jag sparka igång hjärncellerna eftersom det idag var deadline att bestämma vad man ska ha för inriktning på ett växthus-PM som skall skrivas framöver. Det gick jättedåligt, och ju längre tid det går utan att man lyckas komma på nåt bra desto sämre känner man sig, och det gör ju inte saken bättre. Till slut vill man bara lägga sig ner och gråta för att man är så trög men det hjälper ju oftast inte heller! Typiskt. Nu fattar jag ändå varför jag skjutit upp detta till sista dagen, man vill ju ju inte sabba ledighets-friden tidigare än nödvändigt :P

Men nu är det dags att packa klart i all hast, tåget väntar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback