lazy days

Alltså jag är verkligen master of slacking dessa dagar. Och det är så sjukt najs! Jag sover typ 10 timmar per natt och har haft ett antal dagar då jag inte gjort mycket vettigt över huvud taget. Men kanske är det just det som är vettigt.

Men idag vände det, ganska brutalt! Jag följde nämligen med pappa på tisdagsgympa på Helex, och vi gick på träninspass indoor walking (45 min) klockan 7 i morse! Indoor walking låter som en liten trevlig inomhuspromenad tänkte jag, men det kan jag säga att det verkligen inte var! Jag skulle snarare kalla det indoor crazyness! Jobbigt var det, och även fast jag vred på väldigt klent med motstånd blev jag jättesvettig och andfådd. Det var lite som spinning, fast man jobbade dessutom med armarna och så hade man ingen sadel man kunde sätta sig ner och "vila" på. Bra träning kan man säga.

Det var såna här maskiner man använde, som dom superskurkarna tränade på i förra årets julkalender. Så nu har jag kanske påbörjat min nya karriär! (som superskurk alltså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback