lite råttlängtan, igen

Jag har nu börjat ta mig friheten att faktiskt försöka rensa bort en del plagg i min garderob. Såna som helt enkelt börjar ha gjort sitt, som börjar bli urtvättade och ganska fula.. Man kan ju inte ha föör många "det här kan jag ha nån gång när jag ska måla"-kläder. För jag målar ju inte så ofta.

Men, vad gör man med sina kläder? Det känns så dumt att bara kasta! Okej, jag vet att jag är dålig på att kasta saker, men ändå. Förr i tiden brukade jag slakta mina kasserade kläder och göra hängmattor åt råttis. När dom sen var nedkissade och äckliga, då känndes det bra att kasta dom! Men nu har jag ju inga råttor!

Hittade bild från förr när jag och Linda var på promenad med Manne och Timothy(?) och åt glass en solig sommardag för ganska många år sedan:



Härligt!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

åååh! råttis! jag saknar dom också =) vad härligt det såg ut med sommar...



Och du. Släng kläderna nuh! Eller skänk dom till röda korset. ;)

Postat av: Ester

Du kan väl gå loss på de gamla kläderna och sy nånting spännande?

2011-02-28 @ 13:06:21
Postat av: Elin

Ja, det kan man ju faktiskt också göra! Bra förslag Ester =)

2011-03-06 @ 00:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback