gudinna, jag?

En liten uppdatering kommer här. Jag kan börja med att berätta att jag har nyss varit ute och sprungit, i t-shirt! Det är typ 15 grader varmt, I like it!

I Fredags var vi på studiebesök på Forsmarks kärnkraftverk, det var coolt! En massa säkerhetskontroller och grejer. I lördags repade vi med kapellet, och i söndags hade vi stämrep med cellostämman. På lördagkväll var det ES-fest - tema "gudar och gudinnor". Jag var hinduisk gudinna, här får ni se min fantastiska outfit när jag posar tillsammans med Jesus:




Kommentarer
Postat av: Ida

Spännande att få göra studiebesök på ett kärnkraftverk! Cool utklädnad med :)

Postat av: Hanna

Vilken cool outfit! Den ser riktigt proffsig ut :)

2011-04-12 @ 14:17:07
URL: http://tjattes.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Cool outfit! :D

2011-04-12 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback