Vardagshjältar

Tre (bortglömda?) hjältar i min vardag:


Cykelkorgen: fantastisk uppfinning, tänk vad många gånger jag sluppit dinglande grejer på styret, matkassar, tunga väskor på ryggen... På bilden kan ni även skymta min nya cykel, vit och rosa/lila. Väldigt fin!


Vattenkokaren: en kopp te varje dag! Min nya favoritkopp från Indiska ville också vara med på bilden.



Frysen: Utomordentlig konserveringsmetod, jag skulle nog säga att det är nyckeln till bra studentmat! I frysen kan man hitta spenat, mackor, frysta matlådor och kanske om man har tur en Ben&Jerrys! Idag har jag tur!

Tack kära föremål för att ni förgyller mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

Postat av: Frida

Frys hade jg inte i mitt boende i sälen förra året:( då märker man verkligen hur mycket man saknar den! Vet du???? I år kommer jag ha en WIIE:D

2010-09-15 @ 23:43:25
URL: http://www.punkjibberhippie.blogspot.se
Postat av: Frida

haha! Vilken tur att du hade turen att en ben&jerry som råkade ligga där i din frys :) Men du har köpt en cykel nu? great! :D

2010-09-18 @ 09:47:13
URL: http://unapinaporfavor.wordpress.com
Postat av: Elin G

Frida M, nice med en frys!! annars kunde du kanske kasta ut grejerna i snön ;) Om det nu inte blir tö-väder...

Frida G, jaa, jag köpte en cykel samma dag jag kom hit. Utan cykel är man körd!

2010-09-19 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback