Naaajs

Den senaste veckan har jag haft besök, först har Linda varit här söndag till onsdag och sen har Frida varit här från i fredags och åkte hem ikväll. När jag inte har något höstlov själv och inte har tid att åka hem är det väldigt trevligt att en bit av familjen kommer och hälsar på mig :)

Denna veckan har altså varit väldigt mysig och sjukt najs! Jag har ätit mycket god mat, fikat, fikat mer, varit på bio två gånger ("I rymden finns inga känslor" och "Lyckan, kärleken och meningen med livet"), besökt musem, tittat på utsikten från konserthuset, med mera.. helt enkelt varit lite "turist i min egen stad" :) Inte prioriterat plugg och ekonomi... men det har varit fett värt! Nu kan man väl säga att jag har uppfyllt nöjeskvoten för ett tag framöver...


På tropiska växthuset (OBS, Linda klappar en annan växt! ni kan vara lugna!)



Jag mötte Frida på stationen, och det visade sig att hennes väska matchade mig PERFEKT!!! wow!


Tummen upp för lördagsfika! och solnedgång på konserthuset.


Kommentarer
Postat av: Erik

Låter som en bra vecka helt enkelt. Jag är glad själv för veckan som kommer, fyller år imorgon och ska ha fest på lördag. Ser fram emot denna vecka helt enkelt!



En kompis till mig Anais från Frankrike har blivit medlem i kapellet, hon snackar om en resa söderut ganska snart. Låter härligt!



Erik

2010-11-08 @ 23:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback