to Spain!

Igår hade jag kanske mitt livs sista kemilabb (?!?)


Pålitligt! Det är viktigt att vara i tid till labben så man hinner ta de mest moderiktiga kemiglasögonen.


Som kontrast visar jag en bild från en ytterst trevlig höstbal vi hade med kapellet efter konserten i lördags.


En bit av cellosektionen försöker vara glamourösa (och lyckas givetvis!)


Nu sticker jag och cellon till Spanien några dagar, tillsammans med Akademiska Kapellet. Det ska bli awsome! Sevilla och Madrid, två konserter.

Kommentarer
Postat av: Erik

Helt klart har du förtjanat en resa ner till Spanien. Hoppas du har det bra där nere, säg hej till Anais åt mig.

2010-11-24 @ 17:15:51
Postat av: lacan

waaait! i need help! msn :D

2010-11-24 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback