Lakritsfrossa

Jag har hittat ett nytt favoritgodis som är helt underbart gott, nämligen detta:
























Ungefär i nivå med kanderade häxvrål. MMMM! En sån påse, och en påse häxvrål fick följa med mig hem från taxfreeshopen på Ålandsfärjan. Im happy! Rekommenderas starkt om man gillar lakrits! Tyvärr verkar de bara finnas på taxfree-shop än så länge, har då inte sett dom någon annan stans.

Sen måste ni kolla på grymmaste videon, ett gäng killar som gör a-capella cover på Lady Gaga med tillhörande koreografi. Helt underbara enligt mig! Och så himla duktiga. hahaha...



Kommentarer
Postat av: Hanna

Dom där är jättegoda! Finns ju flera goda sorter inom samma "serie" i Finland, köpte en laddning när jag var där sist :) Men dom rekommenderas då alltså enbart om man gillar lakrits ;)

Postat av: linda

Hahaha åh gud vad duktiga dom var:D

Dedär måste vi göra med arctic light:D

2010-05-13 @ 14:57:34
URL: http://bygrapefruits.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback