Jag har jättemycket kläder, men inget att ha på mig

Igår tvättade jag och idag skulle jag sätta in alla mina kläder i garderoben när jag plötsligt insåg - jävlar vad mycket kläder jag har! Det är typ helt knökfullt när alla kläder är i garderoben. Sen funderade jag vidare... hur ofta köper jag kläder? jo lite då och då.. hur ofta gör jag mig av med kläder? Nej just det. Aldrig! Eller jo, bara när något är så slite så det faller sönder, typ. Är det konstigt att min garderob växer och växer? Nej.


Kommentarer
Postat av: Sara

I know the feeling. Och ändå är det svårt att hitta något när du väl står där och väljer! Nu har jag dock ett nytt problem; att ingenting passar. På några veckor kommer garanterat ALLA mina kläder kännas huuuur fina som helst, som nya hela bunten! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback