lite av det där "mycket sen sist"

Jo just det, nu har jag förresten SOMMARLOV! yeah!
Tentorna i biogeo och beräkningsvetenskap avklarades förra veckan. Biogeon känndes helt ok, berveten känns det som jag borde ha kunnat klara, även fast resultaten nog inte kommer bli något att hurra över. Eller jo det blir det visst, är det godkänt ska jag hurra! Så det känns rätt ok i alla fall, men man ska ju inte ropa hej förrän man... fått veta resultaten? :P

I helgen har syster Frida varit här i Uppsala med cheerleaderlaget. Vi träffades ett tag på fredag och så var jag och kollade på deras tävling på lördag. Dom var jätteduktiga =)


Vi "satt" ett tag i liggbänkarna vid fyrisån. Det som bländas så på bilden är mina ben.


Athletic Cheer Champions Spartans


Jag och Frida utanför fyrishov

På fredag kväll var jag och lyssnad på
zibur som hade konsert i Håga by och därefter dans, med utlärning av lite olika slags ringdanser. Grymt kul var det. Som dom skriver på sin facebook: "Sommaren är till för långa nätter fyllda av dans!". I totally agree!

På lördag var det avslutningsgasque på norrlands. Själva middagen var okej, släppet var askul!


Björn, Elin, Therese, jag på fördrinken.

En av sakerna som annars gör mig mest glad just nu är att jag har blivit.. ja vad heter det? jag har i alla fall fått en ny liten släkting! Sara (min kusin) och Robert har fått en dotter igår på nationaldagen, en liten Livia!! hihihiii! Så nu längtar jag hem för att få träffa dom :)

Kommentarer
Postat av: Erik

Kul attt du har fixat en sån bra start till sommaren. Själv fick jag se farmor, farfar, farbrodern, 3 kusiner, och syrran under helgen så det var riktigt kul. Kul att veta du har fått en kusinbarn, nu blir tiden innan du ska jobba ännu bättre.

2010-06-08 @ 11:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback