Hemma i de ljusa nätternas land

Nu är jag hemma i Luuule! Återigen förundrad över att det aldrig blir mörkt. Jag gillar det.

Jag har gått in i någon slags slacker-mode, sover länge och får inte mycket vettigt gjort alls, men det känns vettigt ändå. Den gångna helgen var mer intensiv, i fredags hade vi som sagt den tredje och för mig sista otelloföreställningen, som blev klart bäst! Det gick bra för mig, för orkestern, för alla. Publiken var också "bäst"! Sen packade jag lite för länge och steg upp kl 5 och promenerade till tågstationen, åkte till Arlanda och flög till Skellefteå. Det var faktiskt ganska trevligt att resa med cellon, man känner sig inte så ensam för man har ju med sig sin bästa kompis cellon :)

I lördags var ju då Esters och Fredriks bröllop. Det var så himla fint! Jag spelade Bach prelude G-dur på vigseln. Efteråt var det fest med god mat, mycket musik och andra trevliga inslag.


Vackra brudparet! Herr och fru Erlandsson :) Så himla fina!

Imorgon bär det av söderut igen för mig några dagar, ska till Umeå och skrapa ihop några fler massage - praktiktimmar, så jag får mitt diplom nån gång..! Kommer hem igen på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jättekul att du fixade att ta dig hem i tid till bröllopet. Och vad snällt av dig att ställa upp med sån fin musik under vigseln. Om du fixar massage diploma borde du sälja din tjänster under/efter tentor veckorna, bra väg att dryga ut kassan, och använda dina dyr köpta kunskaper.

2010-06-22 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback