ojoj, snart hemåt

"det är läänge kvar till jag ska hem, jag ska ju vara hela två veckor i Uppsala efter skolan slutat!"...

...nej, det är inte länge kvar! pang sa det och tiden gick fort.

Ikväll är det dags för tredje Otelloföreställningen, och även sista för min del. Imorgon åker jag med flyget till Skellefteå där jag ska på Ester och Fredriks bröllop, det ska bli så kul! Håll tummarna att det går bra för mig och cellon på flyget :)

Idag har jag pajjat min cykel i ett tappert försök att vara händig. När jag försökte laga frambromsen gick vajern av så min cykel är nu bromslös. Jag var lite sur och irriterad medan jag försökte laga den för det gick inte så bra som jag ville, men sen gick det så dåligt så det blev komiskt så jag började skratta och blev glad igen. haha, så kan det gå. Now I give up this shit!

Snart lämnar jag ifrån mig min dator som mamma och pappa ska få ta hem så jag slipper släpa med mig allt för mycket via Skellefteå. Så snart blir jag datorlös för några dagar, ojoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback