Och tillbaka i Uppis igen, och ny frilla

Nu har brunfärgen redan börjat blekna och jag är i Uppsala igen redo att ta tag i en ny termin, som redan har börjat. Det period är det kemi, matte (envariabelanalys) och företagsekonomi som gäller. kör hårt!

Jag åkte hit med tåg och tror jag slog rekord i packning, i alla fall i antal "väskor"! Det blev en liten resväska, en ryggsäck, en datorväska, en bag (innehållandes täckbyxor och lingonsylt), en cello, en fiol och en gitarr. Jag unnade mig en taxi från stationen, det var det värt :)

Igår fick min cykel en "böld" på framdäcket! Ve och fasa! Själva däcket hade spruckit så slangen bubblade ut =O
Varning för explosiv vara! Som tur var sprängdes inget förrän jag hann till Leffes cykel som räddade mig. Jag valde att investera i ett dubbdäck, det kostade 395kr och dom fixade det på 20 minuter. najs! Nu kommer jag cykla stabilt resten av vintern.




Idag har jag varit hos frissan och införskaffat en ny frisyr. Ganska likt som jag haft förut med ganska kort bak och längre lugg. Jag blev inte riktigt lika nöjd som förra gången jag klippte mig, men börjar vänja mig så nu känns det ändå ok. Skönt med kort, I like=)


Kommentarer
Postat av: Frida

men håret blev ju bra! :D men jag tycker att du ska komma tillbaka nu:(

2010-01-22 @ 17:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback