roligt roligt!!

Det känns som det varit ovanligt mycket ironi i min blogg på senaste. Och kanske så även i mitt riktiga liv?

Det är så mycket roligt som händer just nu!! Och där är jag ironisk till ca 50%.
Det har varit mycket roligt med kapellet och trevligheter med spelmanslaget, o.s.v!

(Nu ska jag testa göra som bonde-söker-fru-
Thilde gör ibland i sin blogg, länkar till gamla inlägg): Jag har varit på resa, blivit lite klokare... mycket roligheter alltså.

Och sen har vi elektromagnetismen, som är ett stort skämt!
Ja, det känns nästan som hela jag är ett skämt. Elin Grahn, haha! Elin Grahn, ingenjör?! HAHAHA! kul där, vilket kul skämt!

Men ironi är ju kul så det blir väl ändå roligt till 100 % då, eller?

Jag hade elmag-tenta idag och det gick ungefär som förväntat, d.v.s. åt skogen. Nu är det inte heller tal om att "kanske klara med lite tur" utan här snackar vi fetkugg! Det som är lite knäppt är att jag liksom inte bryr mig, läskigt obrydd. Det går liksom från dystert-->tragiskt-->komiskt och där är jag nu :P Dock pepp att klara matematiska statistiken på måndag. ååh, vad smart jag ska bli nu i helgen! Och där gömmer det sig ingen ironi!! (?)


Sen så längtar jag efter jullov. Då vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback