alltid lika lustig lista

Favorit i repris, igen...

Instruktioner:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Tack! Det var lite roligare att lämna verkligheten än att komma tillbaks till den =P

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej på torsdag kommer jag till arlanda och då ska jag kolla om det finns billigt flyg till luleå.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Totalt eller?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Hej, jag tror du hade skickat ett sms men den har försvunnit...

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej jag och therese ska se på idol hemma hos mig klockan 8.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Mycket mycket dans! Bara bara dans!

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Underbart! Jippiiiie!

8. Vad vill du höra mest av allt?
Okej jag blir nog också sen

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jupp och en svart tavla är alltid så inspirerande :)

10. Din romantiska replik?
Klubb Norrlandica på Norrlands ikväll!

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Det är bra med mig också.

hahaa... nr 3. blev ju helt klart brutalast.

Kommentarer
Postat av: Lindis

Haha denhär måste jag göra

Postat av: Anneli

Alltid lika rolig att göra.. Vad säger du alltid till din bästa kompis: Skicka MMS 5,00 kr/st, Ta emot MMS 3,50 kr/st, Datatrafik 22,50 kr/MB.

2010-12-20 @ 17:59:55
Postat av: Elin

Hahahaha! Alla var bra!

2010-12-31 @ 00:09:19
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback