Dalarna vad najs

Som jag skrev var vi på studieresa i Dalarna tisdag-torsdag. Det var tre trevliga fullspäckade dagar! Vi har varit på en massa studiebesök, på sågverk, stålverk, vattenkraftverk, m.m. Har lagt upp lite bilder därifrån på facebook för den som vill se :)

Sen har det varit helg, har mest pluggat matte och tagit det lugnt. Det är så mycket nya grejer att lära sig i matten, och det går så fort framåt. Gaah! Man blir helt snurrig! Men det är väl bara att fortsätta nöta och hoppas att poletten hinner trilla ner innan tentan.. :P Igårkväll var jag och simmade. Hade nästan hunnit glömma bort hur mycket jag gillar att simma, men nu blev jag påmind. Det borde jag försöka göra i fortsättningen! Igårkväll såg jag även Amelie från montmarte. Det är verkligen en av mina absoluta favoritfilmer! Jag blir alltid så glad av den. Det är en film man bör se med jämna mellanrum, så man kommer ihåg att ta vara på livets små nöjen, vara lite busig, men även att man inte ska fega ur så ens chanser försvinner, typ =)





Kommentarer
Postat av: Sara

Määäh vi som inte har facebook då?! ;-) Dom låter lite snarlika våra utbildningar i upplägg av studieresa...

Postat av: Elina

Simma är skönt, sålänge man inte gör det för länge, då blir man less, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka....



Har du börjat tänka på att boka biljetter hem till jul något? ca 4 dagar kvar tills det är som billigast :P

Åker du efter den 18 så tänke jag att jag bokar samma tåg så kan vi sällskapa från Uppsala

2009-09-21 @ 19:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback