Jaha, men sen då?

Idag har varit en slags planeringsdag. Jag har bestämt lite massagepraktik-tider, funderat över sommar jobb, ringt lite samtal och kollat upp vissa grejer. Men vad svårt det är! Ska jag jobba på kyrkogården i sommar, när kan jag i såna fall jobba? Eller bara fortsätta på max? Det beror ju också på vad jag ska göra till hösten. Vad ska jag göra till hösten? Måste jag bestämma det redan..=P Ska jag stanna kvar i stan, jobba på max, kanske massera, ska jag fortsätta plugga musik, eller dra till Uppsala och plugga? Jag vet inte.  Häint lätt å vet!

Men det känns som det löser sig. Jag mår bra i nuläget, dont worry be happy!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad tänkte du plugga i Uppsala isf?

Postat av: lacan

använde du inte den bilden för ett år sen?

2009-03-06 @ 09:17:55
URL: http://blog.lacan.se
Postat av: Elin

Linnéa: är lite nyfiken på "civilingenjör i energisystem" på slu. Det verkar intressant, men säkert ganska tuff utbildning också.. känner mig lite avskräckt också =P

Emir: Jo det är samma bild. Jag gillar den. Den brukar återkomma ungefär vid den här tiden varje år, hehe

2009-03-06 @ 10:35:25
Postat av: lacan

wooo! min fader läste agronomi på slu. sen fortsatte han med forskarstudier och blev doktorand... om du har gått på grans är du väl lite förberedd för slu? det är väl sånna utbildningar man brukar gå efter att ha studerat på grans :P i dunno...

2009-03-06 @ 11:22:26
URL: http://blog.lacan.se
Postat av: Elin

aha, ja just det, jo är nog rätt många från naturbruksgymnasie som fortsätter på slu. Men den utbildning jag funderade på är typ ett "samarbete" mellan slu och uppsala universitet. Så jag är väl förberedd med tanke på att jag har de nv-ämnen som krävs.. =)

2009-03-06 @ 12:14:27
Postat av: Ester

Åhå, det låter mycket spännande. Tror att du kommer att klara det galant (oavsett vad det blir).

2009-03-07 @ 18:06:43
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback