Sommarkurs! och lite framnäsnostalgi

Nu är jag hemma igen från Framnäs. Jag är mycket nöjd med veckan! Det har varit så trevligt och lärorikt =) Det har varit mycket spelande, mycket ätande, precis som det brukar. Det är alltid lite konstigt att komma hem igen sen, man har verkligen varit i "musikbubblan på Framnäs" under veckan, och hunnit glömma bort att det finns en värld utanför också =P. Ibland känns det lite skumt att vara tillbaka på Framnäs, man får så mycket gamla minnen, och allt är "likadant fast ändå inte". Så många olika gamla minnen, från samma plats, som blandar sig med nutiden, och krockar lite i skallen på nåt sätt.. Men jag gillar Framnäs!!

Midnattsol i fagotten är en speciell känsla, här är Anna


Lektion med Hampus Linderholm, Emir har tagit bilden med sin iphone:)


En dag fick vi fara på utflykt till storforsen, det var trevligt!

Nu har resten av familjen åkt iväg ut med en segelbåt över midsommar, och jag är själv hemma med Manne. Snart ska vi bege oss ut i stugan var det tänkt =) Och om vi har tur hittar vi där några fina kusiner, och kanske får man även chans att träffa lilla
Guldus! Det ser vi fram emot!

Glad midsommar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! den är ju så rolig. Grabbarna vet vad de sysslar med helt enkelt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback