De två tv-programmen jag följer

För tillfället följer jag två tv-program slaviskt. Det ena är Bonde söker fru! Det måste ju vara bland det mest underbara, roliga och fantastiskt töntiga programmet som finns! haha, jag blir så kär varje gång jag ser det. Speciellt dagens avsnitt, omg Thilde och Stefan! Och undrar hur det ska gå för dom andra.. spännande spännande. Det är så lyckligt och fånigt så man bara måste skratta.
http://www.tv4.se/polopoly_fs/1.1268567.1255441660!image/1042675345.jpg_gen/derivatives/w450/1042675345.jpg


Det andra är årets julkalender, som jag faktiskt tycker är riktigt bra! Bättre än jag hade förväntat mig :) Det är så roligt, haha, tycker dom har lyckats få med många fula roliga detaljer. Fyndigt att döpa skurken som inte kan läsa till Anna Flabet", lol :) Och så är det kul att det är med en låt i varje program, tycker det varit helt bra låtar hittills. Bra jobbat SVT!
http://svt.se/content/1/c8/01/72/92/56/jul_400_1.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback