ES äger tältet!! ES äger utanför också!!!

Tänkte bara säga att jag mår bra i Uppsala! Recceveckorna pågår för fullt (nollning) och det är hur kul som helst! Jag bor i ett fint rum i en korridor där jag hittills har hunnit träffa fyra av mina sju grannar, och dom verkar snälla =) Mitt rum ser alldeles förfärligt ut för tillfället eftersom jag inte hinner städa. Det är så mycket som händer och så många nya intryck så man blir lite knäpp i skallen. Helt sjukt att man bara varit här i fyra dagar, känns som fyra veckor. Man kan dansa i partytältet varje kväll om man vill, och i rubriken ser du en av de ständigt återkommande sanningarna som ropas med jämna mellanrum på dansgolvet! Ikväll fick det dock bli en lugn kväll för min del, man måste ju orka veckan ut, och nästa vecka.
Uppsala är en mycket fin stad, vad jag sett hittills. Mycket träd och gröna områden, gamla fina hus. Stor stad, stort utbud, men det känns ändå inte så storstadsaktigt som man kan vänta sig. Nä, dags för lite sömn, vilket det blivit aningen för lite av senaste dygnen. Återkommer när min hjärna hunnit ikapp lite mer!


Mitt "samvete" (den oranga lappen alltså) första dagen, innan den blev godkänd av...


...REKÅ, som springer runt överallt och busar och leker med oss reccar. Om man gör något dumt tar dom vårat samvete så man måste göra ett nytt som är dubblet så stort, hehe.

Och just det, jag var och handlade på ICA ikväll och såg en fantastisk löpsedel.

Ja, ni läste rätt! Britney har tydligen blivit galen igen! Ojojoj..

Kommentarer
Postat av: Sara

Uppdatera mera! =) Vill ju veta hur allt går!

Postat av: Elin

Underbar bild på Britney!! :D

2009-09-02 @ 19:48:31
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback