Jobb!!!

Jag har fått jobb på MAX!! Tjohoo jippiyey! =D Äntligen! (tack Marlene!)  börjar nästa vecka på torsdag. Så om ni har tråkigt kan ni ju komma och göra någon avancerad beställning, när jag står där och är ny och fattar ingenting, beställ nån super extra burger utan lök med specialbröd plusmeny minus extra dressing ost plus minus pommes specialmeny light, och gärna försöka betala med ett kort som inte funkar, och ha jättebråttom.. Eller så inte, höhö..

Dom ringde därifrån igår och nu är jag glad! Jag har sagt det förut men jag säger det igen:
Serviceerfarenhet, stresstålighet och kassavana - Here I Come!!!

Nu är Manne nyklippt, jag klippte honom igår. Han ser alltid så ovan och rolig ut när han är nyklippt, men han är såå gullig=)

(altså.. ursäkta att typ 95% av alla bilder jag lägger upp är på Manne :P)

Till våren ska jag och Linnéa till stockholm på linedancekryssning. Och igår bestämde vi oss för att vi även i samma veva ska fara och se underbara My Fair Lady igen! Yey! Ringde och bokade biljetter igår, och vi fick samma perfekta platser som vi hade förut, guldplatserna, på läktaren högst upp (=billigast pris), men allra närmast scenen så man ser jättebra! Det är delvis skymd sikt så man missar lite längst bak på scenen, men man har istället perfekt utsikt över orkesterdiket, vilket är väldigt kul tycker jag :)

Annars så är det nu snöstorm ute. Det snöar vertikalt (visst heter det så när det inte är lodrätt?) Termometern visar -0,5.. Kanske dags för lite snöbollskrig när det lugnat ner sig?

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh grattis!:D då måste vi komma och äta nångång;) och beställa en massa specialgrejer..hehe! Är det max i stan eller vid pontusbadet?

Postat av: Linnéa

Yey grattis! Men kom ihåg nu att ta ledigt 17-20 April eller när d nu blir :P

2008-11-26 @ 11:57:17
URL: http://linneasplace.devote.se
Postat av: Lacan

Kan jag få en hamburgare utan kött, bröd, sallad, lök, tomat, dressing etc. Jag vill att du gör den, men tar bort det jag inte vill ha från den i efterhand...

2008-11-26 @ 12:12:36
Postat av: Elina

Grattis!!!

När jag komer till stan så ska jag gå och beställa något ultra krångligt av dig :P

2008-11-26 @ 16:08:05
URL: http://ainons.blogspot.com
Postat av: Anneli

Grattis!! När börjar du?

2008-11-26 @ 18:08:54
URL: http://anaine.blogg.se/
Postat av: Ester

Härligt Elin! Grattis!

2008-11-27 @ 09:16:18
URL: http://ester.paltkoma.se
Postat av: Elin

Tack för alla grattis!!

2008-11-27 @ 09:52:21
Postat av: Marlene

Jag sa ju det ;)

2008-11-27 @ 13:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback