Jill dansar och ler




Igår torsdag var jag och
Linnéa på PDOL och såg Jill Johnsson =) Hon är ju så bra! Proffsiga musiker och proffsig Jill! =D Vi köpte också nudelwok, godisrem och kollade lite på ett annat countryband, och sen for vi hem igen. Det enda jobbiga var att både jag och Linnéa började jobbet kl 7 dagen efter, idag altså (fast snäppet värre för Linnéa för hon behövde ju åka till boden också :P) Men det är sånt man får ta, jag är ändå alltid trött på morgonen så det är inte så stor skillnad.

I helgen ska jag till Skellefteå och hälsa på hos Ester. Ska bli kul med en utflykt, jag får ta reda på om sommarluften är annorlunda i Skelleftå jämfört med Luleå, för det verkar faktiskt bli bra väder i helgen, yess!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul! Har hört "rykten" om att du sett mamma mia 2 gånger, den är med andra ord rätt bra eller? :)

Postat av: Elin

haha jo jag har sett den två gånger, den är mycket bra =D

2008-08-01 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback