rolig snodd lista


One three hill eller O.C: har inte sett nåt av det.. :P
Ute- eller hemmakväll: Hemma. men ute nån gång då och då är ju skoj!
Sex eller mys: Mys
Salt eller sött: Sött. Fast om dom menar godis så är ju saltlakrits gotttt!
Lyx eller budget: blir nog mest budget för min del..
Sommar eller vinter: Sommar. Men vinter är också kul. Det är bra när det finns både och.
När är du Född: 1987
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Typ några gamla fula kläder jag hittade längst ner i min garderob.
Favoritresturang: hm.. nån med en god vegetarisk buffe!
Favoritfilm: Men det är ju svårt att välja. Men musikal och romantiska komedier är bra!
Drömväska: haha! ööhm... ett nytt cellofodral, räknas det?
Har du barn: Nej
Födelseort: Luleå
Smeknamn: Inget
Favoritfärg: Lila
Drömprins: Mr Darcy
Har du varit kär: Jo
Favoritlåt : Många!
Maträtt: pizza, tacos.. är lite olika vad man är sugen på
FavoritResemål: vet inte
Favoritblomma: vet ej
Tycker inte om: när Manne smiter
Senaste sjukhusvistelse: När jag sydde mitt råttbett.. för typ två år sen?
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: nån slags grå/brun/bech
Vad gör du när du är uttråkad: blir nog ofta datorn
Missbruk: godis är nog det som ligger närmast.. :P
Släkting som bor längst från dig: Kusinerna i USA
Vad retar du dig mest på: mig själv
Läggdags: oftast senare än jag hade tänkt för jag blir så lat.
Nagellack: använder jag nån gång då och då..
Husdjur: Hund och marsvin hemma i Luleå
Skostorlek: 40-41
Syskon: Henrik, Linda, Frida
Favorit pålägg: Ost
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: nån djur/natur organisation
Vilket är det vackraste ordet: kommer inte på
Bästa bok du läst: minns inte
Är du Internetberoende: Jag kan sluta när jag vill! eller...
Favoritparfym: Ingen
Gillar du snö: Ja! oftast..
När köpte du något åt dig själv sist: hm.. var och handlade i måndags tror jag det var?
Vilken är din bästa egenskap: snäll? äh jag vet inte
Senaste pojkvännen: nej
Vilken film såg du på bio senast: Shrek 3 var det nog
Senaste köpta skiva: Tummel
Favoritgodis: mmm mycket! det ska vara min egen mix av lösviktsgodis. choklad, lakrits, surt..
Studier eller jobb: nu pluggar jag, typ
Innerstad eller liten ort: Liten ort
Favorit bloggar: mina vänner och bekantas bloggar

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa jag jobbar på ett äldreboende och just nu håller jag på att läsa kemi B eftersom att jag var för slö för det på gymnasiet :) visst var det en rolig lista? =)

Postat av: lacan

vadå inget smeknamn!? eling då? :P ändra! nu! :P

2008-02-22 @ 18:18:59
URL: http://www.lacan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback