Intensiv och rolig vecka/helg

Den gågna veckan har jag haft rätt mycket att göra, det har varit rep och konsert med lule orkesterförening (vi spelade förklädd gud av Lars Erik Larsson), andra rep, konserter med tg, spelat på gudstjänst, bastubad, sökningspapper som ska skickas in, bestämma slutgiltigt vad man egentligen ska göra på sökningen.. har varit rätt mycket att planera och ha i huvet, men den här veckan blir nog lite lugnare.

På lördag kom Henrik, Frida, Pappa och Manne och häslade på en sväng eftersom henrik hade sökning till NUS och Frida skulle ta en harpalektion. På kvällen hade vi konsert med TG i hortlax, och på söndag hade vi konsert i Gammelstan. Jag spelade även ett solostycke på cello, det gick  bra, men bättre andra gången för då var jag inte lika nervös. Jag och Sofia spelade på gudstjänsten tidigare på dagen i gammelstan, därefter åt vi pizza och efter det for vi tillbaks till kyrkan där vi kunde öva ett tag fram till tg-repet, jag hann spela igenom mitt solostycke några gånger och sen hade vi stråkjam =D Det är bara helt underbart att spela i såna kyrkor! =) Så härlig akustik!

Har även hunnit med två möten med bastuklubben i helgen (plus några fler besökare). Bastu är mkt trevligt!

Det har ändå varit en väldigt bra helg, det är så skön känsla när något man gått och varit lite nervös för är över, och det gick bra.

Så är det nånting knas med mitt internet också (nu sitter jag på skolan) Det knasar för Mia också så vi misstänker riksnet...


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha ja då gissade du helt rätt! Så du har också en blogg? =) Kul! Är du kvar i Öjebyn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback