Bowling

Ikväll har vi varit och bowlat. Det är så kul med bowling! Man blir nästan lite beroende, vill bara spela mer och mer, och bara en gång till! Det var familjen minus Henrik plus Julia. Jag Linda och Pappa spelade på samma bana, första serien vann jag, andra vann Pappa. Det blev inga fantastiska poäng, men jag tog mig över 100 sträcket första serien, det är en rätt bra "ok gräns", om man kommer över det kan man iaf vara rätt nöjd. Vi hann precis börja på en tredje serie och få till detta fantastiska resultat:

Haha jag tycker faktiskt det var ganska coolt =)  Det var inte gjort med mening, bara Lindas och Pappas miss i andra slaget, men det är ju inte så lätt att i förväg bestämma sig för att slå ner 7 käglor...  Snyggt snyggt måste jag säga =) Nästa bild bowlar Linda, sen Pa&Ma.


Här kommer några bilder från måttsundsbacken där jag, Linda, Frida och Julia var och åkte skidor igår. Slalompremiär för i år, kul kul =)


Kommentarer
Postat av: linda

haha det var coolt och kul att bowla :D

2008-03-10 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback