Tummel

Kan ju börja med att säga att förkylningen kom i alla fall. Så jag har varit förkyld i några dagar, men nu är jag nästan frisk, bara lite hosta och snuva kvar. Har druckit mycket ingefärste, (och ätit ingefära, blah) det har nog varit bra mot förkylningen i alla fall.


I helgen har jag varit hem en sväng. I lördags for vi ut i stugan, vi la ett spår åt Manne och han var jätteduktig! han hittade alla pinnar. Han tycker verkligen det är superkul att spåra! Sen har vi försökt flytta bryggan som har flutit iväg till grannens tomt, det gick sisådär. Och jag och Frida hann även spela lite tvåmanna fotboll med en opumpad fotboll vi hittade, vi var jättedåliga men det var kul =)


Ikväll var vi förband på krokodil med Framnäs Fålklårangsamböl. Vi spelade 3 låtar, det gick helt ok. Huvudbandet var "Tummel", ett sjumanna balkanband. Vi stannade såklart och lyssnade på dom efter vi hade spelat. Och vi fick gratis fika;) Dom var iaf riktigt bra! Det var både svängigt, känslosamt och allt möjligt. Dom verkade ha kul när dom spelade och publiken hade kul så det var en höjdare! =) Just nu känner jag mig rätt peppad på att öva/spela/jamma. Vi ska ha workshop med Tummel imorrn, det ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: någon du känner

ngt har dimpt ner i min brevlåda...

2007-09-25 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback