Hockeyspel

Idag tog jag fram mitt gamla hockeyspel från källaren. Det är kul med hockeyspel! Jag spelade två matcher mot Frida, jag vann båda men Frida lyckades få in några mål ändå. (speciellt när jag hade tagit bort min målis Gunnar) Hockeyspelet är väl inte riktigt som det borde, det har legat i förrådet lite för länge med lite för mycket saker över sig, så en del gubbar var lite skeva, Fridas gubbe närmast målisen kunde knappt svänga, en av mina gubbar (som fick heta Zlatan) hans klubba hade väldigt svårt att träffa pucken osv. osv. Men det var kul ändå!
"Tyvärr" slutade det såhär...


Min målis blev trött.          Alla dog!                                                      


Ibland är det bra att vara lättroad. Igår t.ex skulle jag skriva "tillbaks" i ett sms, men råkade skriva "tillbajs", haha...Det var egentligen inte roligt. Fast ändå roligt =)

Här kommer också två bilder på Manne:

 
supergäsp! Han behöver borsta tänderna...


 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahahha! TillBajs! :D Hahahahhahahaha!
Jag har världens bästa humor...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback