Heroes beroende, kanske

Jag har börjat se säsong 2 av Heroes. Det är så galet spännande! Början av första säsongen var helt otroligt mystisk, man fattade ingenting men ändå var det så himla spännande. Sen "vande" man väl sig, eller förstod mer och mer, så jag hade väl förväntat mig att man mer eller mindre skulle ha koll på saker och ting till den andra säsongen.. Men jäklar vad dom har fått det att bli mystiskt igen! Nya personer, och en massa nya saker som man bara väntar på att fatta hur det hänger ihop.. Jag fattar inget! Jag måste se vidare! så spännande.. hehe..

Idag har jag spelat flöjttrio i Öjebyns kyrka, det gick bra, och nu var det förhoppningsvis allra sista gången vi spelade den.. (Det är tredje gången vi tror att det är sista gången vi spelar den, så tredje gången gillt får man hoppas =P)  Visst det är en trevlig låt, men vi har spelat den hela terminen.

Sen har jag varit och lyssnat på Must-konserten i studio acusticum, helt otroligt  vad många man kan få plats på en scen! Men det var faktiskt riktigt bra, dom spelade många roliga låtar, mycket filmmusik och sånt. När väl hela familjen var på plats i piteå passade vi på att fara till framnäs och öva lite jullåtar som vi ska spela andra advent. Det känndes lite skumt att ha hela familjen på besök här, speciellt när jag kommer dragandes med ett sällskap bestående av 5 långa personer+hund upp till min lägenhet för att fika, haha. Men det var ju trevligt.

Nu ska jag sova. Om jag kan varva ner efter 3 heroes avsnitt.. Men det ska nog gå bra. Det är en väldigt trevlig grej med att gå folkis, hur många söndagar har man inte suttit och stresspluggat något man borde ha gjort tidigare under helgen? Men nu kunde jag sitta här och se heroes hela söndagkvällen. Så skönt =) Inte för att man kan det varje söndagkväll här heller, men ändå.
Godnattelinatti!

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag är impad, Elin. Du har varit bra på att blogga på sistone. Och med tanke på det som anna berättade om deras konsert för 4 fioler(om jag inte mins fel) så finns det en risk att du kommer att dras med flöjtlåten till och med skolavslutningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback