hehelg

Yess, äntligen helg! Så skönt.. imorgon ska inte ställa någon väckarklocka.

Jag fick en chock igår när jag städade bland mina papper och saker och läste framnäspapprena ordentligt, och upptäckte att vi börjar den 20:e, inte 27:e som jag av någon konstig anledning har intalat mig förut.. Läskigt var det! Inte för att det egentligen spelade så stor roll, vid närmare eftertanke. Jag kan lika gärna börja 20:e, men det är ju alltid bra att vara mentalt förberedd, och veta vilken helg man ska flytta dit t.ex ;-) Nåväl, tur att jag kom på det någorlunda i tid i alla fall. Jag längtar faktiskt =) Visst hade det varit skönt att ha en vecka ledigt efter jobbet innan skolan, men hellre pengar =)

Igår hörde jag början av Peter Settmans sommarprat i radio (lyssnade på internet) , och så spelade de Ronny & Ragge låten "rara söta anna"
http://www.youtube.com/watch?v=2AKTbwjkOxQ , och jag märkte till min förvåning att jag kan typ hela texten!? Den har jag haft på hjärnan halva dagen idag.. 

Kommentarer
Postat av: Ester

Nu är helgen snart slut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback