Julkalender

Mia kom igår med den briljanta idén - att man kan faktiskt vrida på tv:n, så man kan ligga i sängen och se!
Så i morse vaknade jag 1 minut i 9, och kunde se julkalendern utan att ens behöva gå upp ur sängen. Underbart! =D
Annars har jag nystädat och fint hemma hos mig nu. Har inte hunnit sätta upp allt mitt glitter, men jag ska..!
Idag far jag hem till Luleå idag en sväng för att repa lite jullåtar som vi ska spela med familjen nästa helg..

En annan smart grej, om man har windows vista på datorn, är att man kan ha en liten sr-radio i högerkanten, så det är jättelätt att lyssna på radio. Smart smart, om man inte har någon vanlig radio =)

Kommentarer
Postat av: lacan

hmm smart det där med tvn...too bad i dont have one
have fun in luleå!

btw, about the radio, last.fm aegs sr thu

Postat av: bÄster

Fint Elin, du har fått mig att gå igång på bloggandet. Dina uppdateringar har fått mig att blogga fyra ggr på två dagar, typ i alla fall. Hoppas det gick bra med er övning. Jag har suttit här på mitt rum och spelat alla adventspsalmer i psalmboken, finns en del faktiskt. Tog ca en halvtimme, men då spelade jag några rakt igenom och några flera verser.

2007-12-02 @ 18:53:57
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback