Smask är över

Nu är smask över för i år. Jag kan berätta att vi fick lite mer plats i stråket efter att stråkdubblar synten fick flytta ner en våning, så det gick lite bättre att spela efter det. Annars gick föreställningen bra, vissa saker har låtit bättre men det mesta gick ändå bra :) Det enda som var dumt var att fel låtar vann! Av dom 4 låtar jag hejade mest på var det bara 1 som gick vidare till final (dra dit pepparn växer) annars hejade jag på Virtualitetens Kärlekshav, Kärlek på 32", och Om jag inte. Men, dom som vann var ju bra också :) Bäst av allt är ändå förra årets vinnare Sten Hårdhz, dom är helt underbara!

Idag har vi varit på friluftsdag i Kåbdalis och åkt slalom, det var kul! Man blir rätt trött efter att ha varit ute nästan en hel dag.

Och snart är det påsk. Tänk på
det här när du ska köpa ägg!

hejdåo

Kommentarer
Postat av: språkpolisen

Elin, vet du inte att man ska sätta o före ordet inte efter. Så det heter ohejdå inte hejdåo. Fast om man sätter o:et efter så kanske det blir possivtivt. Ha ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback