Jäkla harpa!

Veckans citat...

En norrländsk ganska bondig gubbe gick förbi utanför mitt övningsrum och kommenterar mitt cellospel:
-Är det nån som drar på sin jäkla harpa!

*hahahahaaa!*
(tack till Anna som gick förbi samtidigt som dom och hörde vad dom sa ;-)
Ok att folk har trott att jag spelar gitarr, eller att jag har blivit kallad  för vandrande bas (walking bass, ha-ha...) men jäkla harpa var nog värst hittils =)

För övrigt är det mästarkurs här på framnäs nu i helgen, så Frans Helmersson är här, och några andra svinbra cellister! Har varit och lyssnat på deras lektioner idag, dom är hur bra som helst. Dom har konsert på högskolan ikväll kl 19, ska dit och lyssna =)

Kommentarer
Postat av: Lulu

hehe, det var ju ett riktigt fint citat... Sådana kan man leva länga på :P

2007-04-24 @ 00:00:19
Postat av: Ester

Det kanske var nån som blandade ihop dig med din syster. Kul var det i alla fall:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback