Hårfärg

Nu sitter jag med hårfärg i håret.. det ska bli blonda slingor :) Hoppas det blir bra..

Igår var jag och Linnéa i badhusparken i Piteå och såg Agnes och
Linda Bengtzing. Agnes var bra, men Linda var verkligen BÄST! Hon är så cool och bra och rolig och trevlig och allt =) Och vi fick autograf och ta kort med henne igen, och hon kännde igen oss från förra året! haha det var lite coolt =D
Jag längtar till hon kommer till lulekalaset 3:e augusti!

Sen sov Linnéa över och vi spelade trivial pursuit det var kul, sen somnade vi vid 3 och vaknade kvart över ett! hehe... Sen gick vi på stan, linnéa bytte sina skor och jag hittade äntligen ett par skor att ha på studenten på DinSko. Så nu har jag klart kläder till studenten! och slut pengar..

Imorgon är det halkbana, det ska bli kul. =)

På fredag är det.... STUDENT!! wohooo! Men tyvärr har jag redan börjat bli nervös för att spela cello i kyrkan, det bådar inte gott...

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback