Pdol och helg

Tänka sig, klockan är 3, och jag ska snart gå och sova.  Betydligt skönare att gå och lägga sig den här tiden än att stiga upp den här tiden, måste jag säga ;-) Det är trevligt med söndagar! (ehm nu i alla fall, inte lika trevligt dom södagseftermiddagar man inser hur mycket läxor man borde ha gjort tidigare i helgen)
Och tänka sig vad tiden går fort när man sätter sig vid datorn. Det är nästan läskigt.

Har haft en till sovdag igen. Jag vaknade halv 5 på eftermiddagen =) Sen har Juhlins varit här på middag, det var trevligt och väldigt gott. 
Fredag kväll var jag och Linnéa på pdol och såg
Carola.  Det var riktigt bra =D och vi stod längst fram!! Linnéa lyckades fånga en signerad cdskiva som hon kastade ut i publiken, något coolt! =)  
Dom gamla låtara var nog bäst, det var dom jag kunde bäst. Det är ju så, att det blir mycket roligare om man kan låtarna sen innan. Då kan man sjunga (skrika) med. =) Men dom nya låtarna var ju också väldigt bra. Det enda som är lite irirterande tycker jag, är om det blir lite föör mycket Gud och Jesus.  Men hon är ändå väldigt bra!  Efteråt fick vi autograf också. häftigt häftigt!
Sen for vi hem rätt tidigt, det var inte så många bra artister sen enligt oss. Jag köpte iaf en röd glänsande cowboyhatt av nån slags plast, den var cool :)

Har förresten beställt en ny mp3 spelare från onoff. eftersom den gamla plötsligt slutade fungera.
Hoppas den kommer snart =)

Nästa helg är det Lulekalaset! Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback