Kört bil

Idag har jag kört bil från Öjebyn till Luleå, HELT SJÄLV!
Det var ganska läskigt, men man vande sig efter ett tag. Samtidigt en häftig känsla!  
Och nu har man redan gått en vecka på
framnäs, tiden går fort när man har roligt :)
Vaknade inatt kl 3 av att ett samba-slagverks tåg (bestående av alla tvåor) gick förbi i korridoren, hahaha!
Blev en aning rädd först och funderade på om det var någon som höll på att riva huset, eller vem tusan som spelar så hög musik den här tiden?? Men sen fattade jag vad det var, och då var det kul, haha =) riktigt svängigt dessutom ;)

Och linda har köpt jättecoola rosa bajspåsar åt Manne! hihi :) stackars Manne, han som försöker vara en cooling så kommer vi här med rosa. ojojoj.. (fast egentligen tror jag inte han bryr sig så mycket=P)

Igår har jag tränat för första gången på ett bra tag. Var ute och sprang (och gick lite) typ 25 minuter, och gjorde några armhävningar och situps. känner träningsvärken komma krypande =P

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback