simvana och plånbok

Idag har jag bejakat min fiskiga sida och varit och simmat. Onsdags-simning, fjärde veckan i rad. Detta börjar ju nästan likna en god vana! Eller som Björn sa, "jag kan komma på minst tre vanor som är sämre än den!" :)

För övrigt har jag skaffat en ny plånbok! Drastisk förändring! Min gamla var knallorange och väldigt sliten. Den har varit min trogna följeslagare sen mellanstadiet typ. Extremt länge alltså! Jag har spanat efter en ersättare väldigt länge men inte hittat någon som var nog bra. Men i måndags slog jag till. Gissa vilken affär? Jo, på gubbdagis Claes Olsson! haha. Den var svart och praktisk med plats för 12 kort, den hade egentligen allt jag ville ha. Perfa! "nackdelen" är väl att jag kommer ha likadan plånbok som alla gubbar. Inte så coolt. Men nu har jag blivit så stor så jag inte bryr mig så mycket om såna fånigheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback