Jullov

Mitt jullov hittills:


Stickat vantar av överblivet lovikkagarn


http://www.mid-day.com/imagedata/2009/dec/AVATAR.jpg
Sett Avatar på bio, den var jättebra och så himla fin! Sen har jag sett lite andra filmer på tv...



Blivit överskottad, hoppat i pudersnö, gjort snöängel, gosat med Manne.

Jag har även vågat mig ut en sväng på mellandagsrean, dock utan större framgång. Eller kanske man ska se det som framgång att inte handla så mycket..? 

Har också hunnit med linedance en dag i Piteå vilket var mycket trevligt, har inte dansat på 4 månader men några danser satt nästan kvar iaf :)

Sen har jag även sovit mycket, ätit mycket, fikat enormt mycket och myst. Mycket trevligt =) Den 4:e januari åker vi en vecka till Egypten, till Hurghada. det ska bli så grymt skönt! Jag längtar! Vi ska ha "all inclusive", lyxilyx! Ska bli intressant att väga sig sen när man kommer hem igen.. hehe.
Och just det, fått veta att jag klarat kemitentan, wohoo!


God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vill också se avatar! Funderar på att se den i Piteå där det är 3D! För övrigt inte alls avis på utlandsresan, inte alls.... ;-) Sol och värme, geee miiiig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback