Gratisträning!

I söndags var det gratisträning på Inpuls! Det gäller ju att passa på att gå när det är gratis, så slipper man betala dyra pengar =) Jag, Linda, Julia och julias kompis var där och testade yoga, funk, pilates och AfroPower dance. (men det var bara jag och Linda som gick på alla). Som "tur" var var  det bara halvtimmespass, annars hade man nog inte orkat :P Det var i alla fall jättekul, och allra roligast var Afrodansen. Woho! Där dansar man till afrikanska trummor och rytmer, det är svängigt och härligt :) När vi kom till Inpuls fick vi en välkomstpåse med lite olika grejer, en flaska vatten, en gainomax, m.m. och även gratis träning i en vecka. Yey! Så idag har jag och Linda varit på dansaerobic, och imorgon ska jag på Afropowerdance igen, längtar till det! Det var ganska jobbigt men det glömde man bort för det var så kul =)

Det är nästan så jag blir sugen att skaffa träningskort där. Att pumpa på gymmet är nog inte det roligaste jag vet, men det finns ju så många roliga träningsklasser! Och det är ju så mycket enklare och roligare att gå dit och bli "piskad" genom ett träningspass, än att till exempel fara ut och springa själv i regnigt och kallt väder.. Nackdelen är ju att Inpuls kostar, ganska mycket. Och springa själv är helt gratis.. Så frågan är om det är värt det. och kommer man hinna träna såpass mycket att det är värt det? hm...


Kommentarer
Postat av: Ester

Jasså du håller på att gå i marknadsföringsfällan? :P Först är allt gratis, och då upptäcker man att något är kul, sen måste man betala dyra pengar för att fortsätta. Tråkigt att det alltid ska vara så.

Postat av: Elin

haha ja jag är på väg in i fällan.. fast egentligen inte, är nästan säker att jag inte kommer skaffa träningskort, utan nu utnyttjar jag bara deras marknadsföringsknep och far dit och tränar en massa gratis :P Men dom har ju ändå lyckats rätt bra med sin marknadsföring, nu är jag ju faktiskt närmare att kunna tänka mig att skaffa gymkort där än jag var innan..

2008-09-04 @ 12:35:28
Postat av: Sara

Hur har det gått med träningen? Fått nå mycke träningsvärk???

2008-09-04 @ 13:47:23
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback