En rolig sak med att ha en blogg...

... är att gå tillbaka och läsa gamla blogginlägg. Vad gjorde jag för ett år sen? Såhär skrev jag på bloggen i December förra året. Och se vilket fint julpynt jag hade på framnäs! I år har jag inte julpyntat mycket, mest beroende på att det inte är så stor idé att pynta mitt och Fridas rum eftersom det är smockat med grejer, dessutom har Frida sämst ordning. Så något mer julpynt än en adventljusstake skulle bara göra saken värre, vi borde satsa på städning i första hand.. =P Å andra sidan har vi lite lagom med julpynt i resten av huset så det kan man ju klara sig på =)

Ikväll har jag och mamma varit och lyssnat på julkonsert i mjölkuddskyrkan, med norrfjärdens blås och en kör. Det var en fin konsert med varierande program =)

För nån dag sen köpte jag världens finaste duschdraperi! Kanske till och med UNIVERSUMS finaste!! =D På lagerhaus. Det var en massa ankor på den, som var hur söta som helst, och så hette dom olika saker det fanns även t.ex arg anka, galen anka, ny anka och pekinganka. Så fint ett duschdraperi någonsin kan bli! Så när jag flyttar nästa gång och får en egen dusch ska jag sätta upp det, och då kommer det aldrig mer bli tråkigt att duscha!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vilket sött draperi! Har dom fina där? Skulle man kanske kolla upp, mitt är minst sagt tråkigt... ^^

Postat av: Anneli

Kommer du att hänga i duschen hela tiden nu då? Ojoj.. Vi kanske ses nån gång om du kommer fram igen.. :P

2008-12-18 @ 12:25:41
URL: http://anaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback