Testar nya vanor

Efter en lovvecka med mycket sova, äta, lata, fundera, umgås med family, o-övande, och lite mer latande (en rätt oproduktiv vecka med andra ord, som ändå känndes välbehövlig) Är det nu dags för nya bud! Den här veckan ska jag ut på en morgonpromenad/joggingtur varje dag, har jag bestämt. Hur skön sängen än känns, hur kallt det än är, hur halt det än är, även om det skulle vara snöstorm, så ska jag ut. Bara den här veckan, (till att börjad med i alla fall..) Nu när jag har skrivit det här också, så måste jag följa det. Yepp! Så ska det bli.

Kommentarer
Postat av: Ester

Hur går det? Håller det än?

Postat av: lacan

du kommer aldrig att klara det...
HAH!!

2007-11-07 @ 20:32:55
Postat av: Elin

Ester, jo faktiskt håller det än! Har varit ute 3 mornar nu. Det är grymt jobbigt att gå upp när klocken ringer, det är så otroligt mycket mer lockande att ligga kvar under varma täcket än att springa ut i kalla skogen.. Men det är bara att göra det. Samtidigt är det också skönt att komma ut och röra på sig (ehm i alla fall ganska, efteråt..) det känns som man egentligen mår bra av det.
Lacan, när du säger så måste jag ju klara det för att bevisa att du har fel, så tack för hjälpen =P

2007-11-08 @ 23:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback