Mycket spelande

Just nu är det en ganska intensiv spela-med-orkesterförening-period. I helgen har vi haft rep och konsert med Bodens orkesterförening. Det var kul! Vi spelade Mozarts requiem och operapärlor. Igår var det konsert i boden och ikväll i Kulturens hus, det känndes bra faktiskt! 
Men som sagt väldigt intensivt, från i torsdags, till nästa lördag kommer jag ha någonting inplanerat varje kväll, det är orkesterrep, konserter, tg imorgon, ännu mer rep..  Även fast det är jobbigt ibland så är det ju samtidigt väldigt kul!

Kan ju även tala om att jag faktiskt höll mina morgonjogg planer, iaf tis-fre (det var ungefär det jag hade tänkt). Jag tror egentligen det är en ganska bra grej att göra, fast jag kommer nog inte fortsätta med det, inte varje dag i alla fall, det är så jobbigt att stiga upp! Men kanske några gånger i veckan? Ska försöka med det ;-) Det känns i alla fall ganska bra att "göra bort" den dagliga motionen (som man borde ha..) på morgonen, det blir som lite mer effektivt på nåt sätt. Hela grejen att gruva sig lite, byta om, springa, duscha, tar liksom upp mer tid om man gör det på eftermiddagen än om man gör det på morgonen. hm...

Kommentarer
Postat av: ester

...och lite bloggande:) Ge mig en spelning, jag svälter i söderns vilda öken...

Postat av: Linnéa

Nu måste du blogga lite oftare! Jag kanske missar något jätteviktigt :P Men det kommer vell efter din spelatillsdudör-period...

2007-11-19 @ 20:37:32
URL: http://dothatdance.blogspot.com
Postat av: Sara

kan bara hålla med föregående talare: where are you?

2007-11-20 @ 23:18:24
URL: http://krutgumman.blogg.se
Postat av: Elin

Ester, kom hit så kan du få en spelning ;) haha, söderns vilda öken..
Ja jag vet jag har varit ganska blogglat på senaste tiden. Men det ska bli bättring, hoppas jag..! Jag skriver en kommentar här så länge =)

2007-11-21 @ 00:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback