Söndag

Dagens händelse: Jag vann över Johan och Anneli i alfapet! =)
Dagens upptäkt: Man kan klicka med båda musknapparna på Röj, och öppna flera rutor samtidigt! Det har jag aldrig fattat, så jag tror det är dags för försök till putsning av mina rekord. 
Dagens upplevelse:
Anneli spelar röj svinsnabbt! Fattar inte hur det går!! Och hennes rekord är svinbra. coolt =)

Vad har hänt annars i helgen.. Igår var jag på linedance i boden, det var kul! Sen var Juhlins här på middag. Och idag har jag haft sovmorgon (aaaah, underbart!) och varit och hälsat på Johan och Anneli i deras nya lägenhet.

Nu är det typ en vecka kvar till Makedonien... Shit, det är ändå rätt snart! Och en vecka kvar med tidningar. Det ska bli skönt när det är slut =)


Kommentarer
Postat av: Anneli

Äh, vi bara lät dig vinna! Vänta bara tills nästa gång :P

2007-06-18 @ 11:26:50
Postat av: Elin

Jo jo tjena.. :P försöka slå min nyck på 2x ord poäng! =) haha.. fast jag hade egentligen ganska tur... =P vi får köra match nån fler gång.

2007-06-18 @ 17:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback