Skolan har börjat igen..

Tänka sig, Elina har också skaffat en blogg! kul kul :)
och så har hon gjort en slags underblogg till sin lilla undulat Bug, som jag för övrigt trodde hette Noni (måste ha missat namnbytet i ca 4 månaders tid, trots att vi bor i samma lägenhet. haha, vilket skämt!)
Jag funderar på att också göra en underblogg, kanske till Manne eller råttis.. vi får se =)

Idag har vi haft kemi då fick vi ta fram DNA ur kiwi, det var lite häftigt. Sen hade vi fysik, sista lektionen innan provet på torsdag.. iik, det känns inte världsbäst. Det kan gå, om jag verkligen sätter mig ner och pluggar järnet, men det gäller ju bara att jag gör det också..

En timme kvar till körkortsteorin.. sen ska jag och handla, och sen är det linedance ikväll. Det känns fortfarande helt konstigt med dagarna, man tror ju att det är måndag idag eftersom det var "söndag" igår.
lite snurrigt. Men jag menar såklart inte att klaga, det kan man ju aldrig göra när man har haft en extra ledig dag..!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback