end of freedom

Nu är denna härliga mellanperiod snart över och imorgon börjar en ny ganska fullspäckad vecka... Ska bli både kul och lite jobbigt :P Kommande kurser är "Energisystem i ett biogeovetenskapligt perspektiv" och "Beräkningsvetenskap 1". Ska bli lite intressant ändå hoppas jag :) Men om en vecka äre påsklov! i nästan två veckor! Det ser jag fram emot...

Senaste dagarna har jag hunnit vara lite halvkrasslig, har haft mysko huvudvärk (typ det gjorde ont i vänster bakhuvud i en sekund, var 20:e sekund.. Och om man tittade snabbt åt nåt håll gjorde det mer ont vilket ledde till att man bara ville gå runt och blunda. skumt! nån som haft nåt liknande?:P), och nu håller jag på bli förkyld också. Stackars mig, ojoj. Jag har även hunnit vara på repdag i lördags med Akademiska kapellet, genomspelning av Othello, vårens stora operaprojekt.

I torsdags var det efter-tenta-ES-fest med asien-tema. Många fina utklädningar och en trevlig kväll :)

Idag vaknade jag upp till riktig snöstorm ute. Jag som trodde det var vår nu, men icke! Det jag kan vara glad för är i alla fall att jag kunnat beskåda ovädret genom fönstret och sluppit gå ut en enda gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback