dumma dumma

För ett tag sen fick jag inbetalningskortet från försäkrinskassan, på det bostadsbidrag jag fick 2008 som ska betalas tillbaka. Idag ringde jag dit för att kolla om det fanns nån möjlighet att överklaga eller minska summan, (och fick prata med en jättetrevlig människa för en gångs skull!) I alla fall har jag precis tjänat just över den gräns för att få 0kr i bostadsbidrag och reglerna är ju som dom är så det är svårt att ändra på. Bara att bita i det sura äpplet och betala då. 4324kr, bajs. det känns lite bittert! Men ska man vara ärlig har jag ju inte förlorat en krona, egentligen. Men ändå. Jag måste bara klaga lite. Jag blir inte helt pank i alla fall som tur är. Eller, det blir jag visst, om jag betalar hyran också. lol! Men man kanske får studiebidrag snart, då är det ju ganska lugnt. haha...

Elin, sluta klaga, stick iväg till skolan nu.

OK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback