Brahms <3

Min cykelkorg har gett upp! Stackare, det blev för många mils cyklande på för knagglig väg med för tunga böcker i, den pallade inte mer :P För ett tag sen "sprack" den på ett ställe och sen dess har metallnätet remsats upp mer och mer. Idag gungade cykelkorgen ovanligt mycket, det berodde på att ena kroken höll på att lossna, vilket den senare också gjorde.. Så imorgon ska jag investera i en ny cykelkorg. Det är ganska värt att ha.

Ikväll har jag och Gustav spelat Brahms klarinettrio på kammarmusik-konsert på Musicum. Det gick bra och det var kul =) Det var rätt så mycket publik ändå. Mamma och Pappa har varit här en sväng också, dom kom hit till Uppsala igår och for hem idag precis efter konserten. Det har varit trevligt :) och det har blivit en del fika och restaurangmat och sån lyx, yeah!

Idag har vi även haft tenta i företagsekonomi. Den ska vi inte prata så mycket om. Jag vet inte alls hur det gick, det var en del jag inte kunde, men det kan ändå ha gått rätt bra. Eller helt åt skogen. Känns som jag skulle kunna få en femma, eller få underkänt. Det beror på hur dom rättar :P

Kommentarer
Postat av: Erik

Hoppas det gick bra på konsert du och Gustav hade ikväll. Jag var sugen att gå på den, dock fattade jag inte att det var just idag, alltså dagen innan stor tentan i elektromagnetism. Det kändes fel att göra ngt kul när man är inte helt säkert i plugget.



Men då man har mer tid under helgen undrar jag om ni två medverkar i de aktiviteter på gång under helgen?



Erik

2010-03-09 @ 22:56:07
Postat av: Elin

Är det Gustav som gick framnäs du har spelat med?! Får hälsa honom så mkt från mig!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback