Alla hjärtans dag

Nu kommer lite bilder. I fredags kväll var jag och Therese och såg Markus Krunegård på Katalin. Jag hade först inte planerat att gå på det, men Therese hade en biljett över, tur för mig! Det var mycket trevligt, och bättre än jag hade förväntat mig :)



I morse var det världens finaste väder. Jag var rätt duktig och for ut och sprang för första gången på alltför länge. Eller sprang och sprang, jag gick lite också, tog några kort med mobben och var mest bara glad över att det var så himla fint överallt :)



Ikväll har jag bakat bagels. Det blev mycket gott! Var länge sen sist. Men oj vilken otur att det tog hela kvällen så jag inte hann plugga nån kemi...


Och se vad jag har fått idag :)





Kommentarer
Postat av: Sara

Vem har du fått blomma ifrån...? ;-) Jättegoda bröden såg ut, recept tack! Och för övrigt visste jag inte att ni hade så där mycket snö i Uppsala!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback