Keyboard

Eftersom jag saknat att ha ett ackordsinstrument nära till hand har jag nu efter en del funderande och letande skaffat en keyboard, tjoho! Den skall lekas med framöver :) Den har ganska många knappar och funktioner jag inte riktigt förstår mig på än, och jag har tyvärr ingen instruktionsbok, så det får jag klura på nån gång framöver. Men det finns 100 trumljud och 248 andra ljud, med det kan man leka ganska mycket, hehe :)



Igår var det reccegasque för teknologerna på norrlands nation. Jag hade otroligt kul hela kvällen!! Satt mellan två musik-intresserade personer under själva middagen :) och sen var det "släpp", med en massa dans. I like to move it move it! Äga dansgolv is the shit, kan man säga! Det var en underbar kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback