Lyx-semester i Uppsala

Nu har Linda varit på besök här i tre dagar, hon åkte hem med tåget nu ikväll. Vi har haft det riktigt trevligt och mysigt! Jag har haft det rätt lugnt i skolan nu dom här dagarna, så vi har hunnit med mycket kul. Vi har lagat mat, ätit en massa mat, gjort blonda slingor i mitt hår, färgat mitt hår brunt (eftersom slingorna blev lite för gula=P), gått på stan, shoppat, fikat, gått på bio, sett film, ätit chips.. vi har mått väldigt gott helt enkelt :)

Det har kännts lite som att vara på semester i sin egen stad, när jag har visat Linda runt har jag har fått se en massa nya grejer i staden som jag nog inte hade kommit mig för att se annars. Så att "leka turist" i sin stad är något jag kan rekommendera! Nu har jag lite bättre koll på shoppinggallerior och caféer, och lite mindre pengar kvar på kontot...hehe. Men det var det värt!

Igår köpte jag en jättefin klänning. Lindas shoppingfynd var en mössa. Här ser ni även min nya hårfärg:



Lindas mössa matchar min matta :)

Linda hade med sig min vinterjacka, mina vinterskor, lingonsylt, och även present från mamma: choklad! mmm! Men vad har hänt här... ??



På mjölkpaketen numera är det en jätteful, men väldigt kul bild på en tecknad tant som skriker "Apskaft", se här:


Ser ni vilken slående likhet! höhöhö =D



Kommentarer
Postat av: lacan

loool! mycket lik (mjölkpaketet)

Postat av: Frida

HAHAHA den var ju det!! xD

2009-10-29 @ 17:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback