Välkommen på massage!

Jag är lite dålig på att uppdatera. Nuförtiden håller jag mest till i Umeå och Piteå känns det som=)  Senaste dagarna har jag varit i Umeå och haft massagepraktik. Det har gått helt okej! Jag hade hoppats på att bli klar med allt innan sommaren, men det känns i nuläget ganska orealistiskt.. Har hunnit drygt 1/3 av praktiktimmarna jag behöver göra på skolan. En del kvar alltså! Och sen ska man ju göra slutprovet också... Men jag ska ändå försöka få ihop så mycket praktiktid det går här hemma. Får ju göra 40 av praktiktimmarna hemma. Så om det är någon som är sugen på massagen är ni välkomna! Jag har tänkt börja ta lite betalt nu också, till att börja med halvkroppsmassage (45min) 150kr och helkroppsmassage (75min) 220kr. Så passa på gott folk ;-)

I veckan fick Manne post! Från USA Grahnarna =D Så gulligt!  Det var grattis på födelsedagen åt honom, och brevet innehöll hundgodis=) Manne blev glad!





Kommentarer
Postat av: Ester

Alltså, man skulle ha varit lite närmare dig. Jag behöver ju massa massage:) Lycka till!

Postat av: Elina

Erbjud 1 gratis massage/person på din mammas eller pappas jobb (eller kanske för de som jobbar på max) så får du snabbt ihop alla praktik timmarna du kan ha hemma :) Fast inga pengar då...

2009-05-08 @ 13:10:40
URL: http://ainons.blogspot.com
Postat av: Ida

Oj så du är snart utbildad massör, vad kul! =)

2009-05-11 @ 07:39:34
URL: http://idaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback